|
Klacht indienen |
U kunt een klacht indienen bij de Ombudscommissie Rheden door:
- Het klachtenformulier van deze website te downloaden, uit te printen, invullen en per post te versturen.
- Een brief of e-mail te sturen.
Ons postadres is:
| Ombudscommissie Rheden Postbus 9110 6994 ZJ De Steeg |
E-mail:
| ombudscommissie@rheden.nl |
In de brief en e-mail moet in ieder geval staan:
- Uw naam, adres en telefoonnummer
- De dagtekening
- De reden(en) waarom u een klacht indient
- Een omschrijving van het gedrag waartegen de klacht is gericht
- Een aanduiding wanneer de gedraging heeft plaatsgevonden
De manier waarop u een klacht bij de gemeente heeft ingediend en mogelijk de bevindingen van het onderzoek naar de klacht door de gemeente- Uw handtekening als u een brief stuurt
Wij adviseren u om bij uw klacht kopieën van eventueel schriftelijk bewijsmateriaal mee te sturen. Dit kunnen bijvoorbeeld eerdere klachtbrieven of andere belangrijke documenten zijn. De Ombudscommissie betrekt deze stukken bij haar onderzoek.
Wanneer u het digitale klachtenformulier invult, kunt u eventueel schriftelijk bewijsmateriaal per e-mail of per post nazenden.
|
|